رد پای فراماسون ها در ایران و جهان +عکس
6- آرم تقریبا جدید شبکه خبر که در یک لحظه به شکل هرم و چشم جهان بین فراماسونری میشود



------------------------
به ادامه مطلب برید


رد پای فراماسون ها در ایران و جهان +عکس
6- آرم تقریبا جدید شبکه خبر که در یک لحظه به شکل هرم و چشم جهان بین فراماسونری میشود


------------------------
7- شکل بیرونی ساختمان مجلس شورای اسلامی از بالا که به شکل نماد اصلی فراماسونری است و مشهود بودین دیگر نماد ها در این ساختمان از جمله تعداد پنجره ها که 13 عدد میباشد و مجموع ۀن ها 33 عدد!(ممنون از مدیر وبلاگ ماسون یاب).
 
آیا تحلیل فراماسونری به وسیله نمادها موجب تبلیغ آن میشود ؟
 
 

.
----------------------------
8- نماد های فراماسونری در اطراف حرم امام خمینی(ره) . در این عکس اگر گنبد را نماد اسلام و یا جمهوری اسلامی بدانیم؛ فراماسون ها میخواهند بیان کنند که ما در همه جا حضور داریم در 4 طرفتان !!. البته شکل هرم ها کامل نیست . اما هنگامی که حرم را از دور میبینم شکل هرم به نظر کامل میرسد.


به خاطر نظر یک زود قضاوت گر مجبورم برای این قسمت توضیحاتی بنویسم تا دیگران دچار این اشتباه نشوند، از آن جا که نظام ما (جمهوری اسلامی ) مقابل نظام سلطه است؛ بنابراین دشمنان سعی میکنند که نظام ما را نابود کنند . و توطیه هایی می کنند؛ یکی از این توطیه ها که البته با غفلت بسیار تمام انجام پذیرفته ساختن اجسامی در اطراف مرقد امام خمینی (ره) است . به گفته افراد سازنده این اجسام خیمه اند که در 4 طرف ساخته شده اند . آخه واقعا چه دلیلی داره که اطراف مرقد امام خیمه بسازن ؟ .

ببینید ما نمیگوییم که افراد سازنده میخواستند توطه کنند، بلکه به هر حال این غفلت صورت پذیرفته و هرم های نا متعارفی در اطراف آن ساخته شد. ببینید دشمن راحت میتونه تبلیغ کنه که ای چه نشسته اید که بنیان گذار شما هم با ماست! چرا که داره نماد های ما رو به کار میبره . ببینید اینان از یه عکس چه استفاده ها که نمیکنن. توطیه دیگر دشمنان اینه که میگن امام ساعت -اگه اشتباه نکنم- 9و 33 دقیقه به ایران اومودن. این در حالیه که امام در زمان دیگری وارد ایران شده اند و اون ها میخوان بگن که چون ایشان با ما هست بنابر این عدد ما رو هم به کار میبره که همون 33 است .

ببینید ما چقدر غافلیم که بنیان گذار جمهوری اسلامیمان را دارند چگونه معرفی میکنند . باور کنید اگر با ساختن چنین وبلاگ هایی از کیان این مرز و بوم که خون ها به خاطر اون ریخته شده و زحمت ها برای آن طی 30 سال کشیده شده، دفاع نکنیم؛ مرگ برای ما بهتر است .


Click this bar to view the original image of 548x359px.


-------------
10- آرم یک شرکت تولیدی پوشاک که تغییر یافته علامت اصلی فرماسون است. البته این فقط یک احتمال است.


--------------
11-نماد چشم در ورژن جدید Google earth .البته این فقط چشم است و چشم و هرم به معنی علامت های ماسون هاست . ولی تقارن چشم و جهان که به معنی چشم جهان بین میشود هم جالب است.
:
-----------------------
12- نمای درون مجلس شورای اسلامی که به شکل هرم درست شده !. تا انجا که میدانیم نقشه این ساختمان قبل از انقلاب توسط (اگر اشتباه نشود)فرانسوی ها طراحی شده ولی عجیبه که با غفلت تمام در دوره انقلابمان ساخته شد.
Click this bar to view the original image of 534x300px.

---------------------------
13- بازار هنر مشهد که به شکل نماد فراماسونری درست شده . هیچ شکی نیست که این نما همان نمای هرم ماسونی است .به راس این نما توجه کنید . اگر در بنایی هرمی شکل راس آن به هر شکلی متفاوت بود آن بنا به احتمال بسیار زیاد ماسونی است . البته این به این معنا نیست که طراحان آن فراماسون بوده اند بلکه فقط بنا، با غفلت به این شکل درآمده است .
Click this bar to view the original image of 517x190px.

---------------------------------
14- آرم شبکه استانی چهار محال و بختیاری که با تغییراتی به شکل نماد فراماسونری میشود. این فقط یک احتمال است. نه قطعیت . برخی از دوستان میگفتند قسمت اول آرم نماد کوهه قسمت دایره ای نماد خورشید و قسمت آخر هم نماد دریا یا رودخانه. البته همین گونه است اما چرا آخه به شکلی که شبیه نماد ماسون ها شود ؟
Click this bar to view the original image of 754x295px.

------------------
15- آرم سایت تابناک که حرف A آن به شکل هرم ماسونی است . جهت گیری های این سایت هم بسیار مشکوک است . تابناک واقعا موجب سرفکندگیست در حوادث بعد از انتخابات در گزارشی از سوی مرکز استراتژیک فکری در آمریکا منتشر شده بود برای این که از تمام اخبار در ایران مطلبع شوید به این سایت مراجعه کنید.
این درحالیست که خبرنگاران نباید تمام اخبار مربوط به کشور را به خاطر مسائل مربوطه درج کنند .جالبه که خبرنگاران غربی دقیقا همین اصل را پیش گرفته اند اما به ما که میرسه میگن آزدی بیان در ایران نیست !